Dalum Landbrugsskole

DALUM LANDBRUGSSKOLE

MARKEDSFØRING MED
GUMMISTØVLER PÅ


At brande sig som uddannelsesinstitution er en kompleks affære. Dalum Landbrugsskole bærer traditioner og skikke på et allerede konservativt felt.
Sådan hvordan gør man det, når Danmarks største landbrugsskole skal markedsføres?

3D visning

DALUM LANDBRUGSSKOLE

MARKEDSFØRING MED
GUMMISTØVLER PÅ

Cirkler

Antonym arbejder med Dalum Landbrugsskole, i et samarbejde med deres marketingsafdeling og markedsføringen fungerer grundlæggende på 3 kommunikationsplaner, i en samlet cross-media-opsætning. Opbygningen er en traditionel kampagnestruktur med basis i offset materiale, online markedsføring via hjemmeside og fokus på nye elever via de sociale medier.

Ved at arbejde ud fra en samlet strategi er det muligt, at koble de bedste elementer fra hvert område og skabe effektive kommunikationskanaler.

Dalum Landbrugsskole udvikler og ændrer sig hele tiden. Derfor er det også afgørende, at den eksterne kommunikation er lige så progressives om skolen og kommunikation er tilpasset den enkelte linje og uddannelse. Derfor har hver uddannelseslinje sit eget præsentationsmateriale i tæt samarbejde med online medierne.

Folder

Analyse

For at tilpasse sig et moderne landbrug, er landmanden nødt til at følge med! Kommunikationen til potentielle nye elever bliver således også mere kompleks, da et moderne landbrug i dag tiltrækker personer med et anderledes værdisæt end tidligere.

Den moderne landmand er i dag en forretningsmand i lige så høj grad som landmand..